maanantai 27. elokuuta 2012

Sori, kaverit!

Tulin vain kertomaan, etten ole muistanut sitä saakelin ruokapäiväkirjaa pitää, iltaan asti ainakaan. Ehkä siksi, että oon syönyt tosi tyhmästi ja sitten tässä oli yksi synttärikakku taas tuhottavana viikonlopun aikana. Mutta suklaan syönnin minä lopetan nyt. Tänään. En tiedä kuinka pitkäksi aikaa. Kerron sitten. Suklaa on noussut sellaiselle jalustalle, tai itsehän minä olen sen sinne nostanut, että on aika palauttaa se paikoilleen sinne minne se kuuluu, muiden herkkujen ja höttökalorien joukkoon.

4 kommenttia:

  1. Mä oon niin messissä (heti kun mummolasta tuotu suklaakakku on syöty...)! <3

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä suklaahimon taltuttamiseen! :)

    http://muutoslahteeminusta.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tervetuloa seuraamaan kuinka siinä onnistun!

      Poista
  3. Minä lopetin eiliseen jäätelönsyönnin, niin ja sen suklaankin. Huhhuh, mutta jotenkin helpottavakin päätös olla täysin ilman moisia paheita. Pysyy paremmin kaikki muukin normirytmi ja terveellisempi syöminen.

    Tsemppiä meille! :)

    VastaaPoista